230209

Måndagars jävla måndag, åt helvete med måndagar.
Död åt politik och död åt skola!  Idag är en dag i aggressionens tecken och allt känns ovärt och åt helvete.

Tänkter inte ödsla så mycket tid till att skriva allt jag tänkter mer än att jag hatar politik, jag hatar skolan och jag hatar samhällskunskap och allt som har med det att göra, JAG BRYR MIG INTE, OKEJ?
Det spelar ingen roll vad individer i detta land tycker eller tänkter, man kan inte påverka utan våldsaktioner hur som helst, varför inte instifta diktatur på direkten?  Ett demokratiskt beslut i vårt land tar ju minst tio år att få igenom, fyfan säger jag!

Dagens band blir Blindside, lagom tyngd och känsla. Kastar en länk till en låt då jag inte orkat lära mig att lägga upp filmer i bloggen eftersom jag inbillar mig att jag har annat att göra.


http://www.youtube.com/watch?v=VV3_mtGK-Yk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0