090122

Ännu en torsdag avklarad och ännu så länge inga överaskningar. Torsdagar på mitt schema domineras av teknikutveckling och konstruktion i blandad form, alltså gör vi ungefär samma sak hela dagen. Vi brukar pyssla med olika projekt och konstruktions uppgifter etc. Detta betyder i mina öron "softing" eftersom det jag och min klass pysslar med på torsdagar är att mellan 08:40 och 16:00 slå världsrekord i ineffektivitet. Höjdpunkterna under torsdagarna är de stunder då rasterna avbryts för kafferaster och det brukar hända oftare än vad som kanske är hälsosamt.
Alltså kan jag utan att överdriva att jag inte gjort över med speciellt mycket eller knappast ingen energi idag, utom ett inslängt matte prov i morse.

Nu sitter jag och njuter av att ha min skolvecka avklarad eftersom att vi har lediga fredagar alla jämna veckor så innebär det att morgondagen kommer att tillbringas även den med att göra så lite som möjligt.

Idag spelas mest path of no return både på gitarren och i iPoden, det var alldeles för länge sedan men nu är jag fast igen.

  / Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0