090316

Sliten är kvällens ord, efter att ha spöat nora ibks b-lag med 8 trötta brevbärare så är man ju självklart sliten i kroppen. Ont på ställen man inte visste att man hade, knän och leder tar stryck av alla ovana snabba vändningar och rusher.

Till kvällen vankas softing med min nya kärlek (musikaliskt då förstås) Daft Punk, har aldrig gett mig på detta fenomala band. Dumt av mig förstår jag att ni tänker nu, men ack så värt det var väntan. Otroligt skön musik och alla dessa live skivor ger mig rysningar eftersom alla vet att det är live det ska vara bra, eller?
Kan hända att det hela avslutas med någon skön rulle, gårdagen tillägnades Green Street 2 som var en helt klart värd uppföljare till Green Street Hooligans enligt min mening. Lite tråkigt att själva supporter delen tonats ner då större delen av filmen utspelar sig på ett fängelse, men jag tycket att de har lyckats bra med att hålla en stor del av känslan trotts allt.

Dagens datum står även för öppnade dörrar till de som känner att de är sugna på att söka till Universitet och högskolor, själv väntar jag nog nån vecka till innan jag bestämmer mig för vad ja ska göra resten av mitt liv.

/tärning

Kommentarer
Postat av: ökänd

du är åratal efter i musikväg, äntligen börjar du släppa de jävla brummande guitarerna och hesa förbannade män! :)

2009-03-17 @ 23:23:09
Postat av: adam

Aldrig i mitt liv att jag skulle släppa den musiken?

Vidgar mina vyer bara, de har ingen dött av, än.

/beethoven

2009-03-18 @ 17:04:25
URL: http://cavus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0