090322

Lördag/söndag natt.
Summering och update.

Torsdag kväll: Studentfest utan dess like. Mycket lyckat enligt min mening. De flesta höll god form och arrangemanget var som vanligt bra. Visst fanns de som vanligt även folk som inte kunde bete sig, men sånt orkar vi inte med.
Förfesten hos herr Sundkvast i Frövi var även den av topp kvalité och han gör sitt bästa för att få alla gäster i bästa möjliga form, ibland kanske lite för bra (;

Idag lördag spelades det en hel del innebandy. Företagscupen i Nora. Jag och Mr.Martin stöttade Posten så bra vi kunde, detta räckte dock inte allt för långt men kul var det. Frågan är hur kul de är att vakna upp imorgon med ett antal matcher i benen. Kan bara tänka mig att de kommer vara ännu roligare för Martin med sina måttligt röda knän efter sin målvakts insatts för dagen.

Nej på återseende. Imorgon hoppas vi på solsken. Det ska nog ordnas ändå.
Snart smäller en ny skol vecka igång igen, alltid lika kul med mycket att stå i, eller?

Nej tack och godnatt.
// kall cola

Kommentarer
Postat av: kökänd

tack för din önskan om solsken, slog ju nästan in...

Hävdar även att Martin knappt kan röra sig;)





2009-03-22 @ 22:07:30
Postat av: Pelto

undrar hur fan jag ska kunna röra mig efter sju matcher á 45 min i kroppen. Inte kul, inte kul!

2009-03-22 @ 22:51:44
Postat av: Bella

du..! Låter mycket ju positivare nu! Fortsätt så!

2009-03-26 @ 17:35:06
URL: http://rosander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0