091020

Det här var sjukt länge sen och mycket har hänt sedan sist men jag skall slänga in en kort uppdatering och sen hoppas vi att jag orkar fortsätta slänga in ett inlägg här då och då, inte för att jag förväntar mig att någon skulle vilja läsa dem men för att ja ska förstå själv vad jag pysslar med.
Nog om detta här kommer updaten:

Studenten är sedan länge avklarad och det var bland det roligaste jag gjort med allt vad det innebar.
Sommaren förpestades som vanligt av slaveri på posten och visst gav det en del pengar men staten har aldrig gjort en icke-makthavande person rik och jag var inte heller något undantag.

Nu då?

Nybliven stockholmare och student at Kungliga tekniska högskolan. Det är otroligt kul men samtidigt fruktansvärt jobbigt men kommer förmodligen vara värt det i slutändan.

Det var väl mitt liv i korthet men vardagen handlar mest om att hänga med i skolan och att sköta allt det där som någon annan alltid gjort åt en och när man lyckas få lite tid över kan man äntligen få sätta sig ned med gitarren en stund och försöka hitta tillbaka till sitt gamla kreativa jag ( dock numer på akustisk väg och ett något mjukare sound än tidigare).

På återseende och kom ihåg att ta vara på stunden, den är snart ett minne blott.

// adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0